Potápění v Biře

Včera jsme se snažili domluvit snídani už na sedmou hodinu, ale paní byla dost neochotná a podařilo se nám usmlouvat snídani až na půl osmou. V půl osmé snídaně však stále nikde, v 8:10 nám dochází trpělivost a vyrážíme do Bira Divers bez snídaně. Kupujeme si vodu a sušenky a jdeme na pláž. Loď kotví asi 100 m od pláže, sundaváme si boty a brodíme se k lodi. Bláža má zaplacené celkem dva ponory, mezi nimi by měla být přestávka na oběd a šnorchlování. Potapeči nejsou moc sdílní, hodně se nám straní a celkově na lodi chybí taková ta pohodová atmosféra. Bláža si ponor ale chválí, vidí pár žraloků včetně vzácného Tresher shark.

Potápění s Bira Divers

Odpoledne vyrazíme do restaurace Bamboo, kde si dáváme krevety a nudle. Jdeme se projít směrem k přístavu, hledáme bankomat. Je tu docela klid, jen je škoda, že je všude spousta odpadků. Potkáváme mladý švýcarský pár, jsou v Biře už několikátý den a hrozně se jim tu líbí. Doporučí nám pár tipů na výlety v okolí. Večer se trochu pohádáme s majitelkou hotelu, prý je to naše vina, že jsme na snídani nepočkali.

Bira

Druhý den ráno se snídaně sice dočkáme, ale o 40 minut později, než jsme ji měli domluvenou. Bláža vyráží na další dva ponory a já zůstávám na hotelu s knížkou. Na lodi jsem si připadala trochu jako vetřelec. Bira se pomalu ale jistě vylidňuje, Ramadán už končí. Běžně tu prý na ulici potkáte maximálně pět lidí. Na zítřek si plánujeme půjčit motorku a projet se po okolí.